GODMORGON VÄRLDEN!

DATUM: 2011-08-14 | TID: 12:59:00 | KATEGORI: Djur

Hihi nu är jag vaken efter att ha slumrat till i typ fem minuter när jag kom hem från cykelrundan! Sjukt trött fortfarande, men kan vara för att jag satt barnvakt till lite över ett så var inte klar att gå och lägga mig förrän två för behövde ju fixa mig iordning och allt sånt, och sen skulle jag upp nio idag så jag är ganska trött!

Imorgon drar jag till hbg för att träffa underbara vänner från språkresan! Vi ska ha sjukt kul och jag stannar där över natten eftersom att det tar två timmar med tåg att åka dit! :)

Sen på tisdagen så när jag kommer hem så ska jag nog sitta barnvakt igen tror jag, för jag brukar göra et på tisdagar. Men vet inte ifall hon var ledig då så jag kanske inte ska, men iaf så kommer uppdateringen vara kass!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken otroligt fin bild!!

Vart är den tagen?(vart bor du?)

KRAM

2011-08-14 @ 20:35:25
URL: http://ebbakvarme.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback