Hey you!

DATUM: 2011-08-04 | TID: 17:14:00 | KATEGORI: Andra motiv

Jag kör på en massa sångtexter till rubriker!

Tänkte berätta lite om igår, först så var jag och filippa hemma och tog en massa porträtt bilder och sen så solade vi lite och gjorde fina drinkar och lite sånt. när pappa och bror kom hem så vid fyra tiden så packade vi och åkte till stranden så vi var där vid fem :)

jag och filippa gick och badade medans bror och hans kompis fiskade, jag och filippa tog massor av bilder och sen fikade vi lite också och hade det ganska bra :)



Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Åh va mysiga bilder :D

2011-08-04 @ 19:33:38
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: okejj svarar på kommentarer via pappas iphones;d. Fina bilder:)

2011-08-04 @ 20:51:14
URL: http://eeelinnnnnn.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback