Idag har man allt gjort nagra knop!

DATUM: 2011-08-09 | TID: 22:51:16 | KATEGORI: Andra motiv

Istället för att sitta vid datorn hela dagen (för att den inte fungerade, har inte haft nåt internet så har inte kunnat blogga och telefonen pajade, fast pappa har lagat den nu(L) ) så har jag faktsikt varit riktigt duktig idag!

Först var jag ute och joggade (som vanligt) och sen gjorde jag en megagod smoothie! efter det så rensade jag min garderob och la in allt fint, packade för imorgon och plockade undan lite på rummet. Sen har jag haft inpackning i håret och till sist så har jag suttit barnvakt!

Så sjukt söta ungar alltså, så nu blir det att passa dom nån gång i veckan! så himla kul! :)


+ en sak till som jag har gjort nu ikväll är då att fixa lite på några designer som har beställts, jag gör det gratis så det är bara att maila om ni vill ha! :)


ännu en bild i repris eftersom att det har varit dåligt väder och jag har inte fotat mycket!

Kommentarer

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback