Loved you once, love you still, always have, always will!

DATUM: 2011-08-18 | TID: 22:11:47 | KATEGORI: Ätbart

Har inte varit jätte mycket uppdatering idag, men jag fick upp tipset och hoppas att ni har någon nytta av det! Jag tycker iallafall att det är bra att tänka på, att inte bara stå rakt upp och ner och knäppa av en bild!

Imorgon har vi världens hemskaste dag, alla "favoriterna" på en och samma gång!

Börjar då klockan åtta och drar igång direkt med NO, efter det kör vi lite MATTE och sen BILD! (jag suger på bild!).
Sen tar vi lite lunch och därefter har vi det enda roliga på dagen nämligen SVENSKA! och till sist så avslutar vi vår hemska fredag med lite SO!

NO
Matte
Bild
Svenska
SO

dock tycker inte jag att man behöver ha både no, so och matte samma dag! våra lärare vet att vi tycker alla dom ämnena är jobbiga!


Kommentarer

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback