My heart is confusing me!

DATUM: 2011-08-19 | TID: 18:15:38 | KATEGORI: Natur

If you were I
And I were you
Wolud you feel the way that I do

Vad man är poetisk av sig, eller inte....

Har varit ute och gått med hunden lite och ska snart äta lite gott! Imorgon blir det cykelrunda och sen ska vi in och kolla på fotboll och hämta Liam, sen ska vi nog köra hem!

Jag kanske går lite på stan medans bror spelar så jag kan förhoppningsvis köpa shortan jag kollat efter ett tag nu (om den finns inne!) :)


Allt förutom detta lilla "hål" var helt mörk :)

Kommentarer
Postat av: Sara - F O T O

Härlig blogg! Kolla gärna in min fotoblogg, och kommentera förstås ;)

2011-08-19 @ 18:25:45
Postat av: Morwen [fotoblogg]

Fin text!

2011-08-19 @ 20:44:15
URL: http://morwen.blogg.se/
Postat av: My Vestlund

Vacker bild :)

2011-08-20 @ 12:23:31
URL: http://myvestlund.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback