Someone like you!

DATUM: 2011-08-11 | TID: 14:35:51 | KATEGORI: Dagbok/vardag

Jag har iallafall haft en toppen bra kväll,natt och morgon, med tre underbara vänner! sjukt kul har vi haft!
jag berättar mer om det senare!

Nu ska jag och bror min sätta oss på cyklarna för att trampa ner till bushållsplatsen, för vi ska nämligen på loppis. Mamma ville att vi skulle på loppisen som dom nu har efter scoutlägret på rinkabyfältet/en?
Så där kommer jag att befinna mig i några timmar framöver. Jag har nästan inga nya bilder och det är jätte dåligt fotoväder, vi har ingen sol framme och det hsr inte regnat på länge, det är bara massor av moln. gråa trista moln!


Jag tycker verkligen om denna bilden, och ni har fått se den ett par gånger. Men här kom den igen!


Kommentarer

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback