Still working

DATUM: 2011-08-13 | TID: 22:56:45 | KATEGORI: Dagbok/vardag

Sitter fortfarande barnvakt! Barnen sover och det har de gjort ett tag nu, så jag underhåller mig med att surfa runt på mobilen, sitta vis deras dator på fb-chatten och sen tittat jag på family guy. Jag gillar inte det programmet, men jag fattar inte hur man byter kanal så det får vara så nu! Jag kommer att göra inlägg med bilder imorgon eftersom att jag har tillgång till min dator då! Men det blir sen uppdatering eftersom att jag är ute på min söndags runda!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej, kan inte du göra fototips, för du fotar så grymt bra!! :)

Skulle vart roligt att veta vad tu tänker bakom kameran !? :)

2011-08-14 @ 12:04:39
URL: http://ebbakvarme.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback