Sur som en citron

DATUM: 2011-08-17 | TID: 14:21:48 | KATEGORI: Andra motiv

Haha tänker på super-snälla-silver-sara när jag hör rubriken, jag vet inte hur man ska skriva det så det fick bli så haha!

Jag har inte orkat att städa så mycket på rummet, och precis när jag skulle gå ut så började regna och jag bara
- skojar ni med mig eller????
så himla typiskt asså, men jag har hunnit måla min naglar och sen ska jag kanske in till stan innan träningen så jag har något trevligt att ha på mig till imorgon!

Men jag ska iaf ut och fota nu för mina naglar har precis torkat! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

- Ojdå! Det är ju snart, stackare ;) Jag börjar om en vecka, alltså nästa vecka!

2011-08-17 @ 15:40:48
URL: http://sssundin.blogg.se/
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

hahah, åh kommer ihåg när jag gillade super-snälla-silver-sara och super-starka..ae, jag kommer inte ihåg vad han hette ;)



kram♥

2011-08-17 @ 15:46:28
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: My

Svar på kommentar, inlägg bloglovin': Tack så mycket! Och detsamma, du tar verkligen fina bilder :)

2011-08-17 @ 15:54:50
URL: http://myhhh.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback