The party is in my head!

DATUM: 2011-08-13 | TID: 12:30:07 | KATEGORI: Vatten

I don't care if the whole club is there cause the party's in my head yeah the party's in my head!
In my head I see you all over me, in my head!

Haha började tänka på den andra låten när jag skrev ner den första, fast den andra är väl vääääääldigt gammal?

Nu har jag precis kommit hem från min cykel runda och ska ner och ta en macka med mammsen och pappsen :) Blir nog lite fotande idag eftersom att solen tittar fram lite då och då. Så jag har förhoppningsvis massor av nya bilder som jag kan visa sen! :)

Men vi börjar med en gammal som jag giiiiillar!

Kommentarer
Postat av: Maria Nilmén [ foto ]

Fin bild !

2011-08-13 @ 20:39:47
URL: http://marianilmeen.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback