Vad har du gjort idag?

DATUM: 2011-08-14 | TID: 22:32:54 | KATEGORI: Natur

Varför kommenterar man så, jag uppdaterar min blogg under dagarna och skriver om mitt liv och visar bilder. Läs inläggen så slipper ni att ställa den frågan!

Det är den enda kommentar som jag stör mig nåt enormt på! Så snälla fråga inte vad jag har gjort under dagen, om du vill veta så läs inläggen!

Jag älskar när folk kommenterar mina inlägg, men inte den frågan bara! Om ni frågar det så bara så att ni vet så svarar jag inte på den frågan längre, alla andra frågor svarar jag jätte gärna på :)

Nu ska jag bädda ner mig så att jag orkar gå upp imorgon så att jag hinner packa det sista :)



Kommentarer
Postat av: Morwen [fotoblogg]

jag har mejlat igen :)

2011-08-14 @ 22:54:51
URL: http://morwen.blogg.se/
Postat av: edita

Läs min blogg, så läser jag din!

2011-08-14 @ 23:19:50
URL: http://editaaas.blogg.se/
Postat av: XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

det är bra det, har tagit några bilder från dig som bakgrundsbild. :D du är duktig:) kramar!

2011-08-15 @ 01:53:01
URL: http://xtio.nu

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback