And I was like oh my god!

DATUM: 2011-11-02 | TID: 18:21:59 | KATEGORI: Vatten

Om ni hade fått alla de inlägg jag uppdaterat från mobilen, så skulle ni vetat att jag har varit i helsingborg under de två första dagarna av lovet och under denna tredje dag har jag varit med två underbara pojkar och min lilla snäcka!

Jag hade ju lovat före och efter bilder av mitt rum, men eftersom att mamma och pappa hade fixat det som en överraskning till mig när jag kom hem från helsingborg var det inte så lätt! Men ni kommer att få se när det är helt klart vilket nog kommer att ta ett tag!

Ville också berätta att jag ska försöka uppdatera min blogg nu och så snart jag har fått ihop min nya design så kommer jag att göra en liten omstart eftersom att bloggen har stått still så pass länge!

puss på er, nu ska jag dunka lite musik och dammsuga mitt rum!


ingen vidare vacker bild, men jag har inte laddat över mina bilder på jättelänge nu så det kommer väl förhoppningsvis lite nya bilder efter lovet! :)

Kommentarer

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback