Förlåt, förlåt, förlåt!

DATUM: 2011-09-20 | TID: 18:29:14 | KATEGORI: Årstider

Jag måste verkligen börja svara på era kommentarer nu!
Hoppas att det inte gör något ifall det blir ganska sena svar, men ni ska veta att jag läser alla och JAG SVARAR PÅ ALLA KOMMENTARER!
Men det kan ta lite tid :)

Hoppas att ni haft en super dag, jag har kanske inte haft den bäst. Men bättre än inget så att säga. Just nu sitter jag och försöker komma på mer att skriva på mitt inlämningsarbete i so. Jag har faktiskt blivit klar med min filmanalys nu, så nu är det bara engelska inlämningen som jag har kvar förutom so:n då!

Känns ju bra att vi har fått 40 minuter på att jobba med so:n och den ska lämnas in imorgon, dessutom hade vi inte vår so lärare på lektionen för han var sjuk!


nu märker man att det börjar bli höst, skit kallt på morgonen!


Kommentarer
Postat av: Magda ♡

sv; tråkigt "/

jag vet inte än :)

vad pluggar du?

kram

2011-09-20 @ 18:59:31
URL: http://mmagdafahlen.blogg.se/
Postat av: Emma

super fin bild:D

2011-09-22 @ 17:48:33
URL: http://crystallheart.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback