NO är jobbigt ibland :/

DATUM: 2011-09-26 | TID: 18:13:52 | KATEGORI: Vatten

Håller på med mitt inlämningsarbete i no där vi ska skriva om och jämföra två olika energikällor, samt komma med egna reflektioner och funderingar om det. Man ska även hitta något om fratidens energikällor i fakta format och det får inte vara egna idéer utan något som dagens forskare strävar efter. Sen ska man även skriva något om den pågående energidebatten och hur det påverkar oss idag.

Jag känner att jag har lite kvar att göra, och det ska lämnas in på fredag. Vi fick uppgiften i fredgas så vi har en vecka på oss och den innehåller två no lektioner varav en som redan är avklarad idag! Känns ju jätte bra, eller inte...

Hoppas att ni har haft en bra dag iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Emma

2011-09-26 @ 21:21:02
URL: http://c
Postat av: Ebba

No suger! :P



Jätte fin bild! :)

Vad har du för objektiv??

2011-10-19 @ 16:16:18
URL: http://ebbakvarme.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback