WE DO NOT HAVE TIME

DATUM: 2012-04-20 | TID: 22:59:30 | KATEGORI: Dagbok/vardag

Jag vill vara kär, sådär super kär!
Jag vill veta hur det känns, jag vill veta om det är så underbart som alla beskriver det!
Oseriösa förhållanden är vad jag har haft och jag tror jag bara har velat ha en bekräftelse på att någon gillar mig för den jag är och jag vill bli överröst med komplimanger och allt sånt av en kille som verkligen gillar mig. Men än så länge har JAG aldrig varit kär i någon kille, bara gillat och med gillat menar man att de ser bra ut, inget annat!

Sorry för massa onödig text, jag behövde vara inse att detta stämmer!
Låter kanske som om jag är ledsen, men jag är jätteglad att jag äntligen gjort slut med min pojkvän! För han borde vara med någon som verkligen gillar honom.


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

hoppas du haft en bra dag sötis :D

2012-04-21 @ 02:03:35
URL: http://bruudar.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback