LIVE FOR TODAY.

DATUM: 2012-01-15 | TID: 11:46:00 | KATEGORI: Nytt


svart kofta 49:- (rea, innan 249:-) gina tricot/rosa linneskjorta 349:- (ej rea) bikbok/rosa topp 49,50 :- (rea, innan 99:-) bikbok/vit&svart randig stickad tröja 199:- (ej rea) hm/lila blus 100:- (rea, innan 299:-) gina tricot/svarta shorts 100:- (rea, innan 249:-) gina tricot/beiga shorts 50:- (rea, innan 249:-) gina tricot/svart stickad tröja 50:- (rea, innan 249:-) hm (syns inte så bra på bilden)
smycken:
ringar från glitter
klämmor från bikbok
örhänge från bikbok (fick med på köpet)
hjärt-örhängen glitter

detta är lite av vad jag handlat under senaste veckan + tre ringar, en lila stickad tröja från jc & en röd/orange/rosa sticka tröja från hm.

Kommentarer
Postat av: EMMIE

Snyggt! :)



-----------------------------------

Var gärna med i tävlingen på min blogg, där du har chansen att vinna ett valfritt iPhoneskal!

För mer info om tävlingen, klicka här:

http://nioosju.blogg.se/2012/january/utkast-jan-4-2012.html#comment

-----------------------------------

2012-01-15 @ 13:59:06
URL: http://nioosju.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

jag fyndade också idag :D

2012-01-15 @ 16:37:39
URL: http://smnmode.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback