Klickat hem!

DATUM: 2011-11-02 | TID: 21:21:32 | KATEGORI: Andra motiv

Har precis klickat hem en ny jacka från ellos, mörkblå (L)
Mörkblå är helt klart min favoritfärg! Jag älskar mörkblått, det liksom passar till allt. Stickar just nu ett par mörkblåa vantar i slöjden, man kan aldrig få för mycket mörkblått!
Vitt är också väldigt snyggt till mörkblå, så jag köpte en vit halsduk när jag var på väla i måndags. Köpte även ett löparställ som kommer att komma till användnig för första gången imorgon!

Hittar ingen bild på jackan och vet inte hur man kopierar från ellos.se, men det kommer bilder när jag får hem den :)


Kommentarer
Postat av: emilia

sv; har inte du och jag gjort ett bloglovin byte ? :o

2011-11-02 @ 22:31:32
URL: http://mittlivsomemiliaa.blogg.se/
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

alltid roligt att shoppa på nätet :D

kramis♥

2011-11-02 @ 23:43:02
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback