Jag är bara en människa!

DATUM: 2011-09-10 | TID: 12:22:22 | KATEGORI: Natur

Har lite fullt upp just nu!
Ska iväg till kusinerna och stannar där tills ikväll typ, eller vi är iallafall inte hemme förräns ikväll!
Har ganska många kommentarer att svara på och det kommer jag inte att hinna förräns ikväll om jag inte sitter i bilen och det vet jag inte om jag kommer att göra eftersom att jag har läxa som jag tänkte göra där! :)




as gammal bild tagen med mammas o pappas första kamera , tog den för mååånga år sedan :)

Kommentarer

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback