I'M GONNA LIVE MY LIFE

DATUM: 2012-04-17 | TID: 19:09:27 | KATEGORI: Dagbok/vardag

Idag, skola och sen pluggat hemma. Nu har allt börjat på allvar igen så det är bara att ta tag i allt nu innan det blir för sent!

Ikväll har jag inga planer, ska nog se om jag kan skriva klart min so redovisning så jag bara har svenska och musik redovisningen kvar och sen måste engelska brevet också bli klart! Och spankskan och svenska läxan också, bläää! Vad mycket det blev helt plötsligt!

Ha en toppen kväll alla underbara!
Här är min klänning som jag beställt, ääääälskar den!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Så fin klänning!

2012-04-21 @ 18:22:20
URL: http://milkyway.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback