FOTO-TIPS

DATUM: 2012-01-23 | TID: 20:20:00 | KATEGORI: Tips & trix



Använd dig av ljuset runt omkring i förstahand och om du verkligen är tvungen så kan du ju såklart använda dig av blixten.
Men jag tycker personligen att en bild blir mycket finare utan blixt, färgerna blir mer rättvisa och bakgrunden blir inte mörkare. De flesta som fotar har alltid blixten igång & det tycker jag är väldigt onödigt för i vissa fall fyller blixten ingen funktion alls!
Så mitt tips är fota UTAN blixt så mycket som möjligt!

Detta är dock något som jag tycker, vissa kanske tycker att det blir bättre bilder med blixt!
Ni får testa er fram och se vad ni tycker är bäst!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

håller med dig där!

Brukar använda stativ om det är lite mörkt inne :) så det inte blir suddigt och kameran kan fånga upp ljuset bättre½

2012-01-23 @ 21:24:37
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2012-01-23 @ 23:31:33
URL: http://nnataliedaniel.blogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback