Hallå?

DATUM: 2012-01-10 | TID: 09:24:28 | KATEGORI: Djur

Jag blir bara så irriterad på folk som skickar kommentarer som:
Åhh vad fin blogg, jag har läst den ett tag nu och tänkte slänga in en liten kommentar.
Då blir man verkligen glad och det känns jättebra tills man upptäcker att denna bloggaren har suttit och skickat denna kommentarer till typ 100 andra bloggar också?

Men något som stör mig ännu mer är folk som skickar:
Bloglovin byte?
Ja, vad kul tänker jag då. En ny blogg som jag inte sett innan visst kan vi göra ett bloglovin byte. Men det måste ju finnas många där ute som inte förstår ordet byte, de vill bara ha fler följare på sin bloglovin och efter typ en dag tar den bort mig, eller vem det nu är, och det dumma då är att man inte kan se vem det är som har tagit bort en. För ifall man visste det kunde man ju sjäöv gjort likadant, eller skrivit en kommentar på hans/hennes blogg.

Det värsta som finns när det gäller bloglovin byten är såna desperata som typ en vecka efter vi gjort ett byte frågar de igen, vissa utav misstag dock, men de människorna borde ju bli lite smartare!

SÅ FÖR ER DÄR UTE SOM INTE FATTAR ETT BLOGLOVIN BYTE ÄR ETT BLOGLOVIN BYTE, JAG LÄGGER TILL DIG DU MIG OCH SEN SKA MAN INTE TABORT VARANDRA!
OM NI VILL GÖRA ETT BLOGLOVIN BYTE MED MIG SÅ ÄR MITT ENDA KRAV ATT NI INTE TAR BORT MIG EFTER EN DAG ELLER EN VECKA ELLER SÅ. OM MAN GJORT ETT BYTE SÅ FÖRBLIR DET SÅ!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Vilken gullig vovve!:) fin blogg haru också!:)

2012-01-10 @ 16:42:45
URL: http://paulinasfoton.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag håller fullständigt med dig!

Vi har gjort bloglovin'-byte, men jag följer dig än idag :) Följer du mig?

2012-01-10 @ 19:32:03
URL: http://themma.webblogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback