Tävling

DATUM: 2012-01-12 | TID: 19:50:41 | KATEGORI: Tävlingar

Jag är med och tävlar hos Elin, där man kan vinna ett valfritt iphone skal ifrån iphoneskal.nu.
Ifall jag skulle vinna så skulle jag vilja ha detta skalet!
Jag tycker detta är en toppen tävling så kika in hos Emma och var med du också!

Min motivering:
Jag tycker att jag ska vinna denna tävlingen eftersom att jag vill ha ett vanligt skal som man kan använda till vardags utan att själva skalet "tar åt sig all uppmärksamheten". Detta skalet skulle passa bra till vardags, det är ett perfekt skal som inte tar åt sig uppmärksamhet men som även är stilrent och snyggt och passar till det mesta. Jag tycker även det skulle vara kul med ett nytt skal för att de barnen jag passar tycker att det är jätteroligt när jag har nytt skal på min mobil, de kan sitta och beundra det en lång stund utan att det är något märkvärdigt, och vem tycker inte det är roligt att se små barn så facinerade av bara ett litet skal.

Blev en ganska lång motivering, men nu får jag hoppas att den är tillräckligt bra också!
och glöm inte att anmäla er till tävlingen!


här har vi min lilla bebis med ett skal som är väldigt tråkigt, ingen färg, ingen glans, ingenting helt enkelt.
men skönt är det!

Kommentarer
Postat av: linnéa - fotoblogg

SV: tack så mycket! :)

2012-01-12 @ 20:06:06
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
Postat av: Emma

sv; Tack!! :)

Åh, vad bra :D

2012-01-13 @ 17:08:24
URL: http://themma.webblogg.se/

LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!


>>Design
- Jag har gjort min design själv

>>Foto
- Alla bilderna i bloggen är tagna av mig, om inget annat uppges.
- Alltså så är det © på alla bilder i bloggen och de får INTE kopieras utan mitt tillstånd!

>>Övrigt
- Du kan även fråga mig saker via bloggsvar.
- Om du vill att jag ska svara på din kommentar så måste du lämna bloggadress eller e-postadress.
- Följ mig gärna via bloglovin'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback